דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לפתיחת דוכן קפה 

מאת    [ 12/06/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 5224 פעמים ]

רובנו רוצים להיות הבוס של עצמנו, אבל לא ממש בטוחים איך לעשות את זה כך שזה יצליח. חלק משתמשים בידע ובכלים שיש להם ועושים עבודות מהבית, וחלק לוקחים סיכון ופותחים עסק חדש. אם אתם חשבתם לפתוח דוכן קפה בתור העסק שלכם, החלטתם נכון, שכן דוכני קפה הם נפוצים ופופולאריים מאוד. אבל, שלא תחשבו שיהיה לכם קל לפתוח ולנהל אותו.

אז מה צריך כדי לפתוח דוכן קפה?

קודם כל, דוכן קפה הוא כמו כל עסק אחר, לכן צריך לפתוח תיק במע"מ ובמס הכנסה וליידע כמובן את ביטוח לאומי. אם יש הכנסות נוספות, אם כשכירים או כעצמאיים, צריך לעשות גם תיאום מס. בקיצור, צריך לטפל בכל הדברים הביורוקרטיים, ולא כדאי לכם לפסוח על החלק הזה. אם אתם רוצים להיות רגועים, תוכלו להיעזר ביועצי מס, ולתת להם לנהל את העניינים האלו.

דוכן קפה לא יכול להתקיים בלי דוכן, הרי זה ברור. אבל מה שלא ברור הוא איפה למקם אותו? כדי למצוא את המיקום הנכון, צריך לעשות סקר שוק- איפה יש מתחרים, איפה יש ביקוש לדוכן מצד התושבים והם לא מקבלים לכך מענה ועוד. יש מקומות שבהם יש עשרות דוכני קפה, ואף יותר. לדוגמא, תוכלו לראות דוכן קפה בתל אביב כמעט בכל מקום, אבל התחרות לא צריכה להרתיע, אלא לדחוף אתכם קדימה.

כמו שאמרנו, דוכן קפה הוא דבר נפוץ, ולכן, אתם צריכים לחשוב איך למתג ולייחד את הדוכן שלכם לעומת המתחרים. הייחוד יכול להיות אפילו בדברים שנראים לא רלוונטיים, כמו ברמניות וברמנים הכי חתיכים בסביבה.

אבל אל תשכחו שלא משנה מה ה"שטיק" השיווקי שלכם, הקפה צריך להיות איכותי ומי וכל מי שעובד בדוכן שלכם צריך להיות מיומן בהכנת קפה. השקיעו זמן בבחירת הברמנים ובהדרכה נכונה שלהם, ובחרו קפה איכותי.

לא רק הקפה והעובדים צריכים בחירה בפינצטה. עיצוב דוכן קפה הוא אלמנט חשוב לא פחות- עליכם להחליט אם וכמה שולחנות וכיסאות אתם רוצים, תוך שאתם לוקחים בחשבון את השטח שניתן לכם לצורך הפעלת הדוכן. אתם צריכים גם להתעמק בפרטים קטנים יותר, כמו גובה הבר, הצורה שלו, התאורה ועוד.

אם כן, אתם יכולים לראות שפתיחת דוכן קפה היא תהליך ארוך ומורכב, ועוד הרבה יותר מהצורה שבה זה מתפרש בכמה מילים על הדף אולי לפני שאתם מתחילים לתכנן, כדאי שתיקחו כמה קורסים בניהול ופתיחת עסק או מיזם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב